Retour service
Retouren kan een hele klus zijn, zeker als alle pakketjes bij jou aan de deur komen.
Voor een efficiënte retourverwerking is de werkwijze/het proces van essentieel belang. Juist omdat hier veel winst te behalen valt voor de meeste webshops.
De retourverwerking is een belangrijk onderdeel van het fulfilment proces. Vertragingen en slechte communicatie zijn de belangrijkste oorzaken van ontevredenheid. Consumenten die een slechte ervaring hebben met het retourneren van artikelen zullen minder snel geneigd zijn om een nieuwe bestelling te plaatsen bij dezelfde webshop. Bij de retourverwerking valt dus de nodige winst te behalen.

Waarom kiezen voor Service Points

Scherpe prijzen

Minder klantenservice

Geen pakketjes aan huis

Volledige ontzorging

Snelle afhandeling

Real-time overzicht in spreadsheet
Abonnementen
Facturatie 🡢 automatisch incasso elke 30 dagen
Plan B
€85 / maand
Alle diensten van plan A
Voorraadregistratie in Picqer
Mogelijkheid tot opnieuw verzenden
Mogelijkheid voor ijzeren voorraad
Er wordt €1,75 in rekening gebracht aan registratie - en verwerkingskosten per retour.
Voorwaarden
-
Barcodes op de producten. Deze zijn noodzakelijk voor de voorraadregistratie en het herzenden
-
De retour gekomen producten worden verstuurd zodra hier een order voor is (rekening houdend met de ijzeren voorraad)
-
Op verzoek versturen is mogelijk, bestelling handmatig in Picqer zetten
Optionele supplementen
Stellingkasten
1 extra stellingkast
€20,00
Retourlabels
Facturatie automatisch incasso elke 7 dagen
Retourlabel NL
€6,00
Retourlabel BE
€7,25
Retourlabel DE
€7,25
Prijzen
Hieronder vind je een overzicht van de tarieven voor het herzenden van producten die retour gekomen zijn.
NL
BE
DE
FR
DK
FIN
Brievenbus
€4,50
-
€6,00
-
-
-
Pakket 0 - 350 g ex t&t
-
€5,00
-
-
-
-
Pakket 0 - 250 g
-
-
-
€6,40
-
-
Pakket 0 - 2 kg
-
-
-
€7,25
-
-
Pakket 0 - 10 kg
€6,40
€6,40
€6,40
-
€8,20
€9,30
SWE
BGR
HUN
IRL
EST
ITA
Brievenbus
-
-
-
-
-
-
Pakket 0 - 350 g ex t&t
-
-
-
-
-
-
Pakket 0 - 250 g
-
-
-
-
-
-
Pakket 0 - 2 kg
-
€10,50
€10,50
€11,00
€11,00
€10,50
Pakket 0 - 10 kg
€9,00
-
-
-
-
-
HRV
SVK
ESP
CZE
LUX
MCO
Brievenbus
-
-
-
-
-
-
Pakket 0 - 350 g ex t&t
-
-
-
-
-
-
Pakket 0 - 250 g
-
-
-
-
-
-
Pakket 0 - 500 g
-
-
€12,00
-
-
-
Pakket 0 - 2 kg
€10,50
€10,00
-
€9,50
€8,40
€9,50
Pakket 0 - 10 kg
-
-
-
-
-
-
AUT
POL
PRT
SVN
Brievenbus
-
-
-
-
Pakket 0 - 350 g ex t&t
-
-
-
-
Pakket 0 - 250 g
-
-
-
-
Pakket 0 - 500 g
-
-
€11,00
-
Pakket 0 - 2 kg
€9,00
€8,50
-
€10,50
Pakket 0 - 10 kg
-
-
-
-
Hoe werkt het na je aanmelding?
1
Samenwerkingscontract tusen jou en Service Points
3
Wanneer de consument een retourverzoek stuurt dan beantwoord Service Points deze mail met een retourformulier & -label
5
Alles-in-1 inzicht in retouren
2
Geef het retourbeleid door, geef toegang tot de mail en staff account
4
De consument stuurt het pakket (incl. label) retour naar DPD punt. Service Points ontvangt, controleert en registreert de retourzending.
6
Verzending geretourneerde producten naar nieuwe klanten